Διατροφικά Νέα

  • ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑ, ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΑ, ΔΙΑΙΤΑ, ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ

    Πως να αποφύγετε τα κιλά του χειμώνα:

    Το χειμώνα συνήθως λόγω κρύου και λόγω του ότι νυχτώνει πιο γρήγορα, οι βόλτες με τα πόδια μειώνονται και μιας και μένουμε περισσότερη ώρα στο σπίτι ή λόγω υποχρεώσεων χρησιμοποιούμε περισσότερο το αυτοκίνητο, μειώνονται οι θερμίδες που καίμε μέσα στην ημέρα. Τέλος το χειμώνα πιο εύκολα διαλέγουμε πιο λιπαρά φαγητά ενώ το καλοκαίρι επειδή έχει ζέστη μπορεί να μην έχουμε διάθεση για πιο βαριά κατά κάποιο τρόπο φαγητά. Μερικές λύσεις για να προσέχετε πιο πολύ είναι οι εξής:

    Προσπαθήστε να βάλετε στο πρόγραμμα λίγη γυμναστική/περπάτημα μέσα στην εβδομάδα, από εκεί που δεν υπήρχε καθόλου κίνηση μέσα στην εβδομάδα, έστω και λίγη θα κάνει διαφορά. Μάλιστα δε πρέπει να ξεχνάμε ότι αν δεν κινούμαστε αρκετά και ο μεταβολισμός χαμηλώνει. Πολλές φορές ίσως και μικρά χρονικά διαστήματα γυμναστικής μπορεί να βοηθήσουν αισθητά π.χ. 10-15 λεπτά το πρωί και 10-15 λεπτά το απόγευμα. Ειδικά για τις γυναίκες σε εμμηνόπαυση βοηθά αρκετά κατά της οστεοπόρωσης.

    Αν στο σπίτι υπάρχουν λιχουδιές είτε για καλεσμένους είτε για μικρά παιδιά, καλό είναι αν γίνεται να τα βάλουμε σε σημείο που δεν τα πολύ-βλέπουμε ή να επιλέξουμε λίγο πιο υγιεινά σνακ π.χ. περισσότερα φρούτα, προϊόντα ολικής αλέσεως όπως μπισκότα ολικής αλέσεως κτλ, ώστε ακόμα και αν τα δοκιμάσουμε να μη μας επιβαρύνουν ιδιαίτερα. Πάντως όσο πιο μακριά από το βλέμμα μας είναι τόσο καλύτερα, διότι αν περνάμε συνεχώς από το τραπέζι που τα έχουμε τοποθετήσει κάποια λειτουργούν σαν διαφήμιση.

    Τις ημέρες που ξέρουμε ότι είμαστε καλεσμένοι, προσπαθούμε το γεύμα που θα καταναλώσουμε στο σπίτι να είναι ελαφρύ αλλά και πριν φύγουμε από το σπίτι να φάμε 1-2 φρούτα ή 1 γιαούρτι και 1 φρούτο ώστε να μας μειώσει λίγο το αίσθημα της πείνας για να μπορούμε να συγκρατηθούμε στο τι θα επιλέξουμε. Αν πάλι μία φορά ξεφύγαμε, δεν πειράζει καθόλου, η λύση είναι 2 ημέρες μετά να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να επιλέξουμε φαγητά με λιγότερα λίπη, περισσότερα λαχανικά και για σνακ κάποιο φρούτο.

    Είναι σημαντικό επίσης να μην συνδέουμε το φαγητό με την επιβράβευση, διότι συνήθως αυτή η επιβράβευση καταλήγει σε γλυκό.

    Μη βάζετε υπερβολικούς στόχους που σας φαίνονται βουνό και αποκαρδιώνεστε. Ένα βήμα τη φορά είναι πολύ σημαντικό, δηλαδή αν υπάρχουν επιπλέον κιλά μη σκέφτεστε ιδανικά πόσο θέλετε να φτάσετε, αλλά προσπαθήστε να σκέφτεστε πρώτα να χάσετε 3-4 σαν στόχο, ώστε να είναι ο στόχος εφικτός και κάθε φορά που θα τον επιτυγχάνετε να παίρνετε κουράγιο.

    Μιας και πολλές φορές οι υποχρεώσεις μέσα στην ημέρα αυξάνονται το χειμώνα, είναι καλύτερο να έχουμε στην τσάντα ή στο αυτοκίνητο 1 μικρό χυμό ή 1 φρούτο ή 1 μπάρα δημητριακών ή 1 μικρό παστελάκι ώστε και να μην εξαντλούμαστε μέσα στην ημέρα αλλά και να μπορούμε να αντέξουμε μέχρι την ώρα του κυρίως γεύματος, διότι διαφορετικά η πείνα αυξάνεται τόσο που δεν μπαίνει εύκολα ένα όριο στην κατανάλωση φαγητού.

    Περισσότερα Νέα & Άρθρα

  • ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΨΗΛΗ ΠΙΕΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

    Η διατροφή μας όταν ταξιδεύουμε

    Τραίνο, αεροπλάνο, αυτοκίνητο, πλοίο
    Όταν ταξιδεύουμε για τις διακοπές μας είναι η στιγμή που περιμένουμε να χαλαρώσουμε, έτσι έχοντας λίγο κουραστεί με την προετοιμασία, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ίσως επιλέξουμε λιγότερο υγιεινές τροφές/φαγητά. Κάθε ένα από τα μέσα που πρόκειται να ταξιδέψουμε έχει περιορισμούς για το τι θα επιλέξουμε. Για να γλυτώσουμε όσο γίνεται τη διατροφή μας εκείνη την ημέρα μπορούμε για παράδειγμα να έχουμε προνοήσει ώστε να φάμε κάτι πιο υγιεινό πριν φύγουμε από το σπίτι, ή ακόμα και να έχουμε πάρει μαζί μας σνακ τα οποία είναι εύκολα στη μεταφορά όπως μπάρα δημητριακών, ανάλατοι ξηροί καρποί, μικρά πακετάκια από μπισκοτάκια ολικής αλέσεως, μπανάνα, ξερά φρούτα.
    Το μόνο που θα πρέπει να προσέξουν όσοι έχουν ευαίσθητο στομάχι και ανακατεύονται μέσα στο αυτοκίνητο/πλοίο είναι να έχουν πιει λίγα υγρά και γουλιά γουλιά πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους και αν έχουν καταναλώσει φαγητό αυτό να έχει γίνει τουλάχιστον 2 ώρες πριν και να ήταν κάτι σχετικά στεγνό, έτσι αποφεύγουμε την ταλαιπωρία ειδικά όταν έχει π.χ. λίγες στροφές παραπάνω ο δρόμος ή η θάλασσα έχει λίγο περισσότερα μποφόρ, σε αυτές μάλιστα τις περιπτώσεις είναι καλό να έχουμε προνοήσει και να έχουμε μαζί μας κάποια κριτσίνια χωρίς σουσάμι ή μπισκότα χωρίς λίπη/σοκολάτα ή φρυγανιές. 
    Τώρα όσον αφορά τις στάσεις ή την αναμονή στο αεροδρόμιο ή την παραμονή μέσα στο πλοίο/τραίνο καλό είναι να προσπαθήσουμε να μην παρασυρθούμε και καταναλώσουμε τροφές που δε μας προσφέρουν τίποτα το ιδιαίτερο και να επιλέξουμε όσο το δυνατόν πιο υγιεινά, π.χ. 1 τοστ αντί για 1 μεγάλο σάντουιτς, να αποφύγουμε πατατάκια/τηγανιτές πατάτες, αν έχουμε ευχέρεια επιλογής να επιλέξουμε ένα εστιατόριο το οποίο θα έχει και σαλάτα ή αντί για γλυκό να επιλέξουμε μία φρουτοσαλάτα ή αν δεν πεινάμε πολύ μπορεί να φάμε 1 γιαούρτι ή να πιούμε 1 μικρό σοκολατούχο γάλα. Τέλος αν βρισκόμαστε στο αεροπλάνο και θέλουμε λίγο να προσέξουμε μπορούμε να φάμε αργά μασώντας καλά την κάθε μπουκιά (αυτό βέβαια ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις) και ίσως χορτάσουμε νωρίτερα ώστε να αποφύγουμε το επιπλέον ψωμάκι και το γλυκό του δίσκου, που επειδή είναι μπροστά μας καμία φορά μπορεί να τα καταναλώσουμε χωρίς πραγματικά να πεινάμε. Το πιο σημαντικό ειδικά στις πτήσεις με αεροπλάνο είναι να μην ξεχνάμε να  πίνουμε άφθονο νερό εφόσον δε μας ενοχλεί. Καλό ταξίδι!

    Περισσότερα νέα και άρθρα

διαιτολογοσ γλυφαδα, διαιτολογοσ αθηνα

Καλώς ήρθατε στο Diet Plan!

Ο διατροφικός σας ιστοχώρος

Μέσα από αυτή την ιστοσελίδα μπορείτε να πάρετε διαιτολογικές συμβουλές και διαιτολόγια και να ενημερωθείτε σε θέματα υγείας και διατροφής. Στόχος μας είναι να σας δοθούν εμπεριστατωμένες, πρακτικές και εξατομικευμένες συμβουλές είτε από κοντά με συνάντηση στο γραφείο της Γλυφάδας ή της Αθήνας, είτε μέσω του Διαδικτύου, ώστε να βελτιώσετε τη διατροφή και την υγεία σας.

Οι άνθρωποι που έρχονται σε εμάς βρίσκονται συνήθως στις παρακάτω κατηγορίες:
-Θέλουν να χάσουν βάρος, να διατηρήσουν το ιδανικό τους βάρος, να βελτιώσουν τη διατροφή τους, να διαμορφώσουν τη διατροφή τους ανάλογα με τη δουλειά τους και τον τρόπο ζωής τους.
-Έχουν πίεση χρόνου και χρειάζονται μία υγιεινή διατροφή εύκολη είτε γιατί είναι φοιτητές είτε διότι δεν προλαβαίνουν να μαγειρέψουν είτε έχουν συχνά επαγγελματικά ταξίδια και γεύματα.
-Έχουν ένα ιατρικό πρόβλημα που χρήζει τη βοήθεια κλινικού διαιτολόγου για όπως υψηλή χοληστερίνη, τριγλυκεριδία, ουρικό οξύ, οικογενής υπερχοληστεριναιμία, αναιμία, ζαχάρο, διαβήτη που αντιματωπίζεται είτε με χάπια είτε με ινσουλίνη, νεφροπάθεια, πολυκυστικές οωθήκες.
-Έχουν ξαναπροσπαθήσει να κάνουν διατροφικές αλλαγές αλλά δεν κατάφεραν να διατηρήσουν την απώλεια βάρους ή άλλους διατροφικούς στόχους.
- Γυναίκες που μετά την εγκυμοσύνη, τους έμειναν κιλά και θέλουν μία παρακολούθηση για το αδυνάτισμά τους. προσπαθήσει να χάσουν βάρος στο παρελθόν και δε τα κατάφεραν.
-Είναι πολυάσχολοι και δύσκολα θα βρουν χρόνο να επισκεφτούν το διαιτολόγο τους ή που δε βρίσκουν κάποιον κοντά στον τόπο διαμονής τους.